KLIPPEKORT | FLEKSIBEL ORDNING

Få en klippekortsordning

Har du brug for løbende sparring, projektledelse, kvalitetssikring eller specifik hjælp til implementeringen af kundetypemetoden i din virksomhed?

Så er vores klippekortordning en rigtig fin løsning.

Et klippekort er en fleksibel løsning, der gør, at du kun betaler det, du har behov for.  

Evalueret til fremragende på Trustpilot

Med et klippekort kan du:

Med et klippekort kan du:

Klippekort_kundetyper_txt (1)

Sådan foregår en klippekortsordning

Det er ganske simpelt. Når du har besluttet dig for det klippekort, der passer bedst til dine behov, tager vi en indledende dialog om dine mål og forventninger. Herefter er det blot at booke tid, når du har brug for rådgivning. Du kan bruge dine timer på tværs af alle de services, vi tilbyder, præcis som du ønsker det.

Timerne trækkes fra dit klippekort, hver gang vi leverer en service, og du får løbende en opdatering om, hvor mange timer du har tilbage, så du altid har fuld kontrol og overblik. Dit klippekort er gyldigt et helt år fra købsdatoen, så du har masser af tid til at anvende rådgivningen, når det passer ind i din planlægning.

Er der noget specifikt, du gerne vil fokusere på, eller har du brug for hjælp til et presserende projekt? Ingen problemer. Du ringer blot til os, eller sender en email, og så sørger vi for, at du får den nødvendige ekspertise, når du har mest brug for den. Det er vores mål at gøre processen så fleksibel og problemfri som muligt for dig.

Priser

Vores normale timepriser ligger ml. 1.500-2.500 kr. afhængigt af opgaven.  Det er også muligt at vælge et andet antal timer – såsom 4, 50 eller 200 timer.

Alle priser er eksklusiv moms.

10 timer

25 timer

100 timer

FAQ

Har du yderligere spørgsmål? Tøv ikke med at kontakte os.

Tryk blot på knappen herunder for at sende en mail direkte, eller ring til os på telefon +45 92 90 49 32.

Andre har tidligere brugt deres klippekort til vidt forskellige opgaver – såsom:

  • Identificering af unik berettigelse på markedet.
  • Implementering af kundetypemetoden i nyhedsbrevsstrategien og -indholdet.
  • Løbende sparringsmøder.
  • Udarbejdelse af content plan med emner, der matcher kundetypen.
  • Produktion af skabeloner til annoncer, e-mails og seo.
  • Indkøb, projektledelse og kvalitetssikring af kundetypeuddannede underleverandører.
  • Afholdelse af interne arbejdsdage.
  • Intern undervisning (sidemandsoplæring).
  • At skrive en tekst til en Facebook-annonce, LinkedIn-opslag, landingsside, brochure eller lignende.
  • Sparring på opsætning af en messestand.

… og andre lavpraktiske markedsføringsopgaver.

Du kan se brancheoversigt her. Du er også velkommen til at sende os en mail på kontakt@kundetyper.dk for at høre om der er en rådgiver, som har speciel erfaring med jeres branche.

Den betyder helt lavpraktisk, at du har 7 dage, efter hver leverance på klippekortet, til at fortælle os, hvis du var utilfreds. Skulle dét ske, kan du få omlevering, delvis refundering eller hel refundering – det vælger du selv – da vi udelukkende ønsker tilfredse kunder.

Konkret eksempel: Hvis vi har leveret en tekst du ikke er tilfreds med – så retter vi indtil du er tilfreds. Eller du kan vælge, at få refunderet de 3 timer vi brugte af klippekortet på, at skrive teksten. Dette er let, at administrere fordi du har fuldt overblik over den forbrugte tid pr. indsats via dit direkte link til klippekortet (vi registrerer helt ned til hvert kvarter). 

Scroll to Top